miercuri, 20 iulie 2011

Targ handmade pe malul raului Bega, la terasa D'arc

4 comentarii:

  1. Buna ziua
    Va scriu in legatura cu un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://iasi-lantul-amintirilor.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Anunturi Iasi
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ. In caz ca sunteti de acord trimiteti-mi titlul pe care il doriti si linkul
    O vara placuta va doresc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!
    Titlul :Bijuterii handmade din pietre semipretioase
    Sunt moldoveanca si ma mandresc cu asta, imi place Iasiul!
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna dimineata
    Multumesc pentru raspuns, si mai ales pentru link- v-am adaugat si eu cu titlul dorit.
    Iasul este intradevar un oras frumos ( mie cel putin imi place foarte mult)
    Va doresc numai bine si multa sanatate

    RăspundețiȘtergere